inactivity reason >3<

April 30th, 2010, 9:21 am

Average Rating: 4.69

Rate It:

Author's Comments:

Reply meago, April 30th, 2010, 9:38 am

So yeah
as i said earlier, i'm publishing Reid's book >u<
that's why i didn't start 3rd chapter yet D: i have a lot of work, i need to manage few things and i hope i'll start next chapter.

So i'm presenting u 'The Reids' book:
it will contain two chapters of comic, plus bonus ilustrations (not published anywhere in 95%), with descriptions, and additional infos about charas etc.
All have 128 pages total
A5 format
and book-jacket *lovelove*
costs: okay, because of jacket-cover (which i sooo want) it costs 16,30usd
preorders are open now till 9th may ^^ so check my DeviantArt account (, if u're interested.
I also made bookmark, as bonus (u can see it on my deviantart acc) , and it will be enclosed to each order ^^

so i hope u'll forgive me my absence, i'll try to continue comic asap ^^;

Reply Advertisement, March 21st, 2018, 3:57 am

User's Comments:

Reply Jazeki, April 30th, 2010, 12:03 pm

Fifteen dollars is very cheap. I can't wait until you open preorders. :3

Reply Bamzu (Guest), April 30th, 2010, 12:09 pm

I can't wait :D

Reply SpikyRoxas, April 30th, 2010, 1:06 pm

MUST BUY IT! must buy it NOW! I love this comic!

Reply Cinnamon (Guest), April 30th, 2010, 3:40 pm


Reply deviantEllye (Guest), April 30th, 2010, 4:21 pm

I would love to buy one!! so it would be $30 US dollars?

Reply Toastaro (Guest), April 30th, 2010, 7:25 pm

Very nice cover, Meago! Congrats on the book, it looks fantastic ^^ can I ask you something? What does the PG-15 mean, is it the age rating?
Bob came out very good in the cover.

Reply AnaCarolinaLyoko, April 30th, 2010, 9:01 pm

I want I want I want I want I want I want I want I want I want I want I want I want

I WANT!!! *-* *fangirl Mode ON*

Reply Mrkirby (Guest), April 30th, 2010, 10:24 pm

=((( i wish i could order it but i cant, for personal reasons lol =)))

Reply Mrkirby (Guest), May 1st, 2010, 4:10 pm

Quote this is my second comic (online only) made only for my own satisfaction. But you may read it also (that's why i'm uploading it)


lol online only lol

Reply meago, May 1st, 2010, 4:35 pm

it's $16,3

haha yeah, i love changing my mind XDDD

Reply Nao-chann (Guest), May 1st, 2010, 6:15 pm

A po polskiemu bêdziesz sprzedawaæ? D:

Reply lifeless-fighterunit, May 3rd, 2010, 10:16 am

ugh wish had money

Reply Amber (Guest), May 3rd, 2010, 4:59 pm

You are awesome! :D Go Meago!!

Reply YapanYashiro (Guest), May 4th, 2010, 12:07 am

*breaks the pig* xD

Reply emifan (Guest), May 4th, 2010, 1:17 am

honestly, i check this page everyday.xD
hoping for updates. i'll always be waiting~! meago keep it up. i'm like, so inlove with this comic! ^w^

Reply lovelyfantasy (Guest), May 4th, 2010, 3:42 pm

looking forword to have it ^^ sound good .. looking forword to have your manga ?.? but i don't used any payment .. can i send the money by mail dear ?.?

Reply MapleLinah (Guest), May 5th, 2010, 9:33 am

Question! Can you buy the book in Sweden? Love your art <3

Reply AICAT (Guest), May 7th, 2010, 5:44 pm

America? Is it being sold in America Q.Q?

Reply meago, May 7th, 2010, 6:14 pm

Repliezzz um Hi!

yup ^^

@MapleLinah and AICAT
it's available from me by mail order, and i'm sending books to every country ^^

Reply mavafi (Guest), May 8th, 2010, 6:48 pm

PLEASEEEE *3* I love Reid Family! for when there will be more pages? D:! * 3 *
from Venezuela (pardon my English ^ _ ^ U)

Reply Mrkirby, May 8th, 2010, 9:15 pm

... any day jk just getting bored down here...i ran out of stuff to do lol

Reply Guest, May 8th, 2010, 10:37 pm

You are a good artist D: But this whole comic seems a little bit mary-sueish :/

Reply Nevol (Guest), May 9th, 2010, 3:20 pm

Oooh Omg! it looks wonderfull! ;.; may i get one for my birthday? :D but really it looks fantastic, keep up your wonderfull art please ^^

Reply Paiige (Guest), May 9th, 2010, 4:44 pm

you gonna keep posting the pages online???

Reply meago, May 10th, 2010, 12:51 pm

ah yes yes >u<
but i'm really busy now D:

Reply Sweetdiculous! (Guest), May 11th, 2010, 6:34 am

I'm a newer fan, but now that I see you're going to be publishing the books.. I'm so excited! >3< I can't wait~ I know someone else who'd like this, too~ She introduced me <3

Reply Sunnie (Guest), May 15th, 2010, 4:51 pm

Thanks for posting the art even though your publishing the book :D I HATE it when people post the first few chapters then don't post anymore because they published a book. >:U It's so annoying...

So, thanks :)

Reply WhispersInTheMirror, May 22nd, 2010, 1:33 pm

Congratulations ^0^ Yeah! The Reid's RULE!!! Congratulations on your publication! X3 You are one of the coolest manga artist out there!<3

Reply Arty-Fox, May 24th, 2010, 8:53 am

Congraatz!~ *hug*
this is an awesome comic btw! O3O
were are you gonna sell it ?? i live in iceland so i dont think it will come there T_T hahahah ^^

Reply Aki (Guest), May 24th, 2010, 1:46 pm

Tak btw. kiedy bêdziesz rozsy³aæ? ^^

Reply meago, May 24th, 2010, 2:20 pm

Aki jak tylko przyjadom z drukarni D:

Reply Aki (Guest), May 24th, 2010, 2:23 pm

Jak ich zjem to nie przywioz±? :< ja ju¿ chce przeczytaæ :<<<

Reply meago, May 24th, 2010, 2:38 pm

tez czekam i nie moge sie doczekac :C
oby zdazylo ze wszystkim przed london expo bo jak nie to znow bedzie tydzien obsowy, omg D:

Reply Aki_chan, May 24th, 2010, 2:57 pm

No mam nadziejê, a zje¶æ tych z drukarni zjem dopiero jak przyjad± booki :3

Reply tora-han (Guest), June 9th, 2010, 2:44 pm

I'd like a copy~<3 >3< *if my mom lets me*

Reply MonoKuro-Boo, September 6th, 2010, 6:52 pm

Mangaaaa~ Is this manga available in America? :D I'd love to buy them alls! <3

Reply meago, September 6th, 2010, 6:56 pm

MonoKuro-Boo It's available by mail order ^^
All info is on my Deviantart account

Reply XxAnimanga22xX (Guest), February 13th, 2011, 3:18 pm

I wants one pwease! D:

Reply CrimsonTears57, May 29th, 2011, 9:44 pm

I just love 'The Reids'!! I think Emily and Bob are so cute. I have a question for you though. What are you using to publish our comic? Like... I really don't know how to word this. ^^; Um... okay. How about this? You have to be using a publishing company, right? So what company?

Reply meago (Guest), May 30th, 2011, 3:50 am


i think it won't be helpful, cause in my case i have a friend who is doing this kind of stuff and he's helping me with publishing XD

Post A Comment